sábado, 30 de noviembre de 2013

Para los que no hayan recibido los listados de la Justificación

Como algunos no han recibido los documentos de la Justificación del BonoInfantil, os remito el correo que han enviado de Edenred, con las instrucciones, para hacer la 1ª Justificación. Si no lo recibís, poneros en contacto con Edenred, por si hay algún problema.
______________________________________________________________________
El asunto del mensaje es: [Código del centro] 1ª JUST. BO INFANTIL/1ª JUST. BONO INFANTIL
Benvolguts Srs.,
Lligen atentament les instruccions i seguisquen les indicacions facilitades.
Adjunt trobaran els documents actualitzats per a la Primera  Justificació del Bo Infantil.
Per a la seua gestió:
®     Imprimisquen el Certificat d’Assistència i els llistats dels alumnes.
®     Indiquen amb una X els mesos d’assistència de cada un dels alumnes, el total de bons a enviar i l’import total per alumne. A si mateix indicaren també el total de bons i import per tram i i eltotal de bons i import del centre. En el certificat d’assistència indicaren també els imports totals del centre.
Els requadros dels llistats en color negre són mesos de baixa de l'alumne, comunicats pel centre. No haurà d'indicar cap X i no sumaran en el nombre de bons ni en l'import total.
®     Adjunten els bons de cada alumne, de setembre a desembre, o els que corresponguen segons els mesos d'assistència. Els bons aniran en el mim orde que els llistats, i junts els que corresponguen a cada un dels xiquets.     
IMPRESCINDIBLE:
·         En tots els bons figuraran les dades del padre/madre o tutor legal (nom, cognoms i DNI) , i estaran degudament firmats. Els bons que no complisquen este requisit no seran objecte de pagament per part de la Generalitat Valenciana.
·         Els llistats i el certificat d'assistència també hauran de firmar-se i segellar-se.
®     Col·loquen dins del sobre de plàstic la documentació i els bons. Recorden que s'han de quedar una còpia de tots els fulls i enviar-nos les originals firmades i segellades.
®     Els sobres li'ls enviem al setembre junt amb els bons. Si no disposen d'ells, envien un mail a bonoinfantil-es@edenred.com sol·licitant-los indicant nom i codi de centre i la direcció d'enviament.
®     Depositen el sobre en qualsevol oficina del BBVA o del Banc Santander. Segons l'Orde 66/2013,del 25 de juny de 2013, de la Conselleria d'Educació Cultura i Esport el període assignat per a la presentació de la Primera Justificació és del 3 al 13 de desembre de 2013, sent el 13 de desembre el dia límit per a la presentació.
MOLT IMPORTANT:
·         No realitzen cap modificació en els documents enviats. L'alteració d'estos anul·la la seua validesa.
·         Si les dades que li facilitem no són correctes, contacten amb nosaltres com més prompte millor en el telèfon: 900.810.253 o en el mail: bonoinfantil-es@edenred.com per a procedir a la seua rectificació.
·         Si tenen substitucions o baixes d'alumnes pendents de notificar, han d'enviar-nos els documents per a la seua gestió com més prompte millor. Per a agilitzar els tràmits poden avançar els documents escanejats per e-mail a l'adreça de correu electrònic bonoinfantil-es@edenred.com , sense oblidar posteriorment l'enviament dels originals.

Per qualsevol dubte, estem a la seva disposició al telefon: 900.810.253 i a la dirección de correu electrònic: bonoinfantil-es@edenred.com.
_____________________________________________________________________________
Estimados Srs.,
Lean atentamente las instrucciones y sigan las indicaciones facilitadas.
Adjunto encontrarán los documentos actualizados para la Primera Justificación del Bono Infantil.
Para su gestión:
®     Impriman el Certificado de Asistencia y los listados de los alumnos.
®     Indiquen con una X los meses de asistencia de cada uno de los alumnos, el total de bonos a enviar y el importe total por alumno.  A si mismo indicaran también el total de bonos e importe por tramo y el total de bonos e importe del centro. En el certificado de asistencia indicaran también los importes totales del centro.
Los recuadros de los listados en color negro son meses de baja del alumno, comunicados por el centro. No deberá indicar ninguna X y no sumarán en el número de bonos ni en el  importe total.
®     Adjunten los bonos de cada alumno, de septiembre a diciembre, o los que correspondan según los meses de asistencia. Los bonos irán en el mimo orden que los listados, y juntos los que correspondan a cada uno de los niños.
IMPRESCINDIBLE:
                                 ·            En todos los bonos figurarán los datos del padre/madre o tutor legal (nombre, apellidos y DNI), y estarán debidamente firmados. Los bonos que no cumplan este requisito no serán objeto de pago por parte de la Generalitat Valenciana.
                                 ·            Los listados y el certificado de asistencia también deberán firmarse y sellarse.
®      Coloquen dentro del sobre de plástico la documentación y los bonos. Recuerden que se tienen que quedar una copia de todas las hojas y enviarnos las originales firmadas y selladas.
®      Los sobres se los enviamos en septiembre junto con los bonos. Si no disponen de ellos, envíen un mail a bonoinfantil-es@edenred.com solicitándolos indicando nombre y código de centro y la dirección de envío.
®     Depositen el sobre en cualquier oficina del BBVA o del Banco Santander. Según la Orden 66/2013,del 25 de junio de 2013, de la Consejeria de Educación Cultura y Deporte el periodo asignado para la presentación de la Primera Justificación es del 3 al 13 de diciembre de 2013, siendo el 13 de diciembre el día límite para la presentación.

MUY IMPORTANTE:
                                 ·            No realicen ninguna modificación en los documentos enviados. La alteración de éstos anula su validez.
                                 ·            Si los datos que le facilitamos no son correctos, contacten con nosotros lo antes posible en el teléfono: 900.810.253 o en el mail: bonoinfantil-es@edenred.com para proceder a su rectificación.
                                 ·            Si tienen sustituciones o bajas de alumnos pendientes de notificar, deben enviarnos los documentos para su gestión lo antes posible. Para agilizar los trámites pueden adelantar los documentos escaneados por e-mail a la dirección de correo electrónico bonoinfantil-es@edenred.com , sin olvidar posteriormente el envío de los originales.

Para cualquier duda estamos a su disposición en el teléfono: 900.810.253 y en la dirección de correo electrónico: bonoinfantil-es@edenred.com .

No hay comentarios:

Publicar un comentario